דיון
שם ועדה: וועדת חינוך 21
תאריך ישיבה: 25.07.2019
אגף משאבי חינוך
ישיבת ועדת חינוך תל אביב יפו - 1
יוזם: יוחנן וולק אופירה
קטגוריה: חינוך
תקציב לאישור: ש'ח
סוג דיון: דווח ועדכון

תקציר

מר ערן טרויצה-מנהל אגף משאבי חינוך:

אגף משאבי חינוך נערך לפתיחת השנה. אנחנו מנהלים פרויקט שנקרא פתיחת שנה - פרויקט עירוני. כאשר מי ששותף בפרויקט הזה הם כל גורמי חטיבת התפעול, אם זה פיקוח, סל״ע, שפע, תברואה וכדו׳. אנחנו עושים שני מופעים גדולים של סקרים בכל סביבות בתי הספר, כאשר בסקרים האלה אנחנו הולכים מבחוץ פנימה לתוך בית הספר, שולחים את גורמי חטיבת התפעול לעשות בדיקה שהגדר בסדר, הבודקה בסדר וגם מעקה הבטיחות בסדר וכן גם מעבר החציה וגם השילוט והכל נקי ומסודר. כמובן ככל שאנחנו מתקרבים לפתיחת השנה גם נדאג שיהיה נקי בסביבת המוסד וב-1 לספטמבר ביום שישי שלפני ובמוצ״ש נעשה עוד ׳ויש׳ ונראה שהכל מוכן יפה וערוך לפתיחת השנה. אני מנהל את הפרויקט הזה ומגיעים אלי לשולחן עגול פעם בשבועיים כל הגורמים ומדווחים. גם מוקד 106 שותף כמתכלל את הדיווחים שמגיעים מהשטח ובטיפול בכל הליקויים.

בנוסף אנחנו כמובן עושים את כל הסקרים. סקרי הבטיחות במוסדות החינוך כבר הסתיימו. לקראת פתיחת שנה אנחנו כרגע בתהליך של תיקון כל הליקויים וטיפול בכל הבעיות שהתגלו. כמובן ליקויים באפס, ברמת חומרה שכזו שלא מאפשרת - אין לנו כאלה. וגם אם היו כאלה - אנחנו מטפלים בהם מיד. השאר ייכנסו לתוך תהליך של תוכנית עבודה ואני מקווה שבמהלך השנה נסיים לטפל בהם.

למעשה, אנחנו בתקופת הלחץ. זו התקופה הבוערת שלנו, של האגף, כאשר אנחנו מלווים את כל מה שקורה, גם מבחינת בניה, גם מבחינת שיפוצים, גם מבחינת התאמות וגם קליטה של מוסדות חדשים.

מר רועי אלקבץ:

יש לנו בעיות או פערים מאג׳וריים שחשוב שנדע, מבחינתך?

מר ערן טרויצה-מנהל אגף משאבי חינוך:

כרגע הדבר המהותי ביותר הוא סוגיית אותם מוסדות שבסימן שאלה, בגלל שיש פה מירוץ לפתיחה שלהם ב-1 לספטמבר, בעיקר בית ספר נווה עופר. כי נווה עופר הוא המקום שאליו עובר בית ספר שבח, שזה בית ספר גדול. בית הספר הוא של 48 כיתות, 12,000 מ״ר, ארבע קומות. זו מפלצת ואנחנו במירוץ כרגע לסיים אותו. רשת ׳עמל׳ היא זו שתתפעל את המוסד הזה עבור העירייה.

...
0 נמנע
0 נגד
0 בעד
3
חסר
גורן חיים,אבו שחאדה עבד,ברנד פרנק ציפי
דוח ועדכון