דיון
שם ועדה: וועדה לאיכות הסביבה 21
תאריך ישיבה: 29.04.2019
הכנת נוהל מניעת זיהום אבק
ישיבת ועדת איכות הסביבה תל אביב - 1
יוזם: לדיאנסקי ראובן
קטגוריה: איכות הסביבה
תקציב לאישור: ש'ח
סוג דיון: דווח ועדכון

תקציר

מר איתן בן עמי:

ברור. זה לגמרי פנים לתושב ולבעל העסק ולכולם.

הכנת נוהל מניעת זיהום אבק - הולך להיות פה פינוי ו-תמ״אות, בלי עין רעה כאילו בתל אביב, זה התחיל לצאת לדרך. מפגעי האבק שנוצרים מהריסות בתים זה פשוט לא יתואר, אצלנו פה קומה 2 עשו פינוי והתחילו לזרוק דברים מהקומה ה-2 למכולה בקומה ה-1. אמרנו - אתם לא מתביישים? עזרה וביצרון, חברה שלנו משפצת לעירייה ולא עובדת לפי הכללים? מה יגידו אזובי הקיר? אז אנחנו נצטרך לכתוב איך מרטיבים, גם בבזק התחילו לעבוד בלי הרטבה, נכנסנו והם היו חייבים להתחיל להרטיב את הבניינים.

מר ראובן לדיאנסקי- היו״ר:

זה גם קורה בצפון תל אביב, גם ברקנאטי.

מר איתן בן עמי:

ברור. מי שיושב פה בחדר אחראי על ניטור אוויר. אחת התחנות שלנו ביפו הראתה קריאות חריגות בשנה וחצי האחרונות. אמרנו - איך יכול להיות, לא היה שם איזה משהו. הלכנו לבדוק, פשוט בונים בניין ליד תחנת הניטור שלנו, אז הכול זה כל הזמן אבק, קורה זיהום, משדר לנו זיהום. נצטרך לעשות פה פעולה מאד נרחבת בתל אביב. יש לנו אנשים שיעשו את זה.

אנחנו כבר מתחילים בפיילוטים של סגירת רחובות - דיזנגוף תחילה, כל האזור של הכיכר, מה שהיה פעם, כבר ממש בעבודה, איך לסגור אותו ב-״וויק-אנדים", כשהכוונה היא להיכנס לסגירת מתחמים כמו מתחם בזל, שכונת פלורנטין, כל מיני מקומות, שיהיה לנו יותר קל לעשות את זה כשהרכבת הקלה תתחיל לפעול, אבל אנחנו כבר מתחילים להיערך לדבר הזה.

 
0 נמנע
0 נגד
0 בעד
2
חסר
נורי- שקד מאיה,להבי מיטל
דוח ועדכון