דיון
שם ועדה: ועדה לבעלי חיים וטבע עירוני 21
תאריך ישיבה: 28.04.2019
המחלקה הוטרינרית, טבע עירוני ובינוי מתוכנן בחורשת דרזנר
ישיבת הועדה לבעלי חיים וטבע עירוני תל אביב - 1
יוזם: לדיאנסקי ראובן
קטגוריה: בעלי חיים וטבע עירוני
תקציב לאישור: ש'ח
סוג דיון: נושא לדיון

תקציר


הצגת פעילות המחלקה הוטרינרית ותוכנית העבודה לשנת 2019
הצגת פעילות הרשות לאיכות הסביבה העירונית בתחום הטבע העירוני
הצגת תוכנית בינוי באתר טבע עירוני  "דרזנר" ברמת אביב גי ודיון בדרכי הפעולה תוכנית הבינוי של כ-13 אלף יחידות דיור באתר הטבע העירוני חורשת דרזנר

החלטות:

ביוזמת סגן רה״ע נקבע כי במסגרת שיפור השירות, החל מה-1 במאי המחלקה הוטרינרית תאריך את שעות הפעילות בימים ב׳ ו-ד׳ עד השעה 17:30 לצורך מתן חיסוני כלבת וחידוש רישיונות.
במטרה להעניק שירות "קרוב לבית" לבעלי כלבים בעיר, מתוכנן ביוזמת סגן רה״ע לדיאנסקי פיילוט בשכונת פלורנטין במסגרתו הווטרינרים העירוניים יתנו חיסוני כלבת ויאפשרו חידוש רישיון להחזקת כלב וכן יבצעו במקום בדיקה כללית של בעל חיים (אוזניים, עיניים וכוי)
תוך שבועיים תתקיים פגישה בהשתתפות ראובן לדיאנסקי, ד״ר צבי גלין ונציגי הפעילים על מנת לדון בבעיות והצעות לייעול השירות שמוענק לבעלי החיים האסופים בעיר.
תתקיים פגישה עם הגורמים הרלוונטיים בנושא ההתעללות בבעלי חיים ואכיפת חוק "צער בעלי חיים".

הצעות החברים:

סגן ראש העיר וחבר הועדה, אסף הראל, ביקש מהנוכחים שבמידה ותושב/ת מזהה מגרש ריק או מוזנח בדרום העיר ובאזורים שאין בהם הרבה טבע עירוני יש לפנות לראובן ואליו ע"מ שינסו להשמיש אותם לטובת גינות ירוקות או גינות כלבים.
חברת הועדה, חגית אוריין הציעה:


לקיים אירוע גדול של אימוצים על ידי כלל העמותות בפארק הירקון, שבו העירייה תקצה את השטח ותיתן סיוע והעמותות תבאנה כלבים מכל רחבי הארץ .
להקים לתושבי העיר אנדרטה לבעלי חיים שלהם אשר נפטרו.
נתונים חסרים