דיון
שם ועדה: ועדת כספים 21
תאריך ישיבה: 09.11.2020
הסכם בין מדינת ישראל - באמצעות ממשלת ישראל )המיוצגת על-ידי משרד האוצר ומשרד התחבורה והבטיחות בדרכים( )להלן: ״המדינה״( לבין עיריית תל-אביב - יפו )להלן: "העירייה" או ״עיריית תל-אביב"( לבין נת״ע - נתיבי תחבורה עירוניים להסעת המונים בע״מ )להלן: "נת״ע"( - פרויקט שדרת הקריה ונושאים נוספים
ישיבת ועדת כספים תל אביב יפו - 28
יוזם: חולדאי רון
קטגוריה: כספים
תקציב לאישור: ש'ח
סוג דיון: נושא לדיון

תקציר

המדינה, העירייה ונת"ע מנהלות בשנה האחרונה מגעים להסדרת ביצועו ומימונו של פרויקט "שדרת הקריה". במסגרת הסכם זה מסדירים הצדדים גם מחלוקות נוספות שהתגלעו ביניהם.

להלן עיקרי ההסכם המתגבש:

עבודות שדרת הקריה יכללו 5 מקטעי פיתוח לאורך רחוב מנחם בגין )מעל תוואי הרכבת הקלה( ולאורך רחוב המסגר ורחוב הרכבת )להלן: "הפרויקט"(, כאשר העלות המוערכת של הפרויקט, על פי דו"ח של חברת הבקרה HDR )מטעם משרד התחבורה( היא כ- 703 מלש"ח )במילים: שבע מאות ושלושה מיליון ₪( )להלן: "אומדן חברת הבקרה"(.
עבודות "הקו האדום" המבוצעות על ידי נת"ע ועבודות שדרת הקריה )שתבוצע על ידי העירייה( מייצרות מתח תמידי ביניהן - הן שלובות זו בזו, מחייבות תיאום וחלוקת אחריות בין הצדדים להסכם ומעוררות מחלוקות מקצועיות-הנדסיות וגם מחלוקות כספיות- תקציביות שהצדדים מעוניינים להסדירן במסגרת ההסכם.
...


הוחלט לאשר:

חתימה על הסכם עם המדינה ונת״ע על בסיס העקרונות כמפורט לעיל.
אחוזות החוף תנהל עבור העירייה את הפרויקט ולפיכך תתקשר בהסכמי מסגרת עם קבלנים באופן



שניתן יהיה לפעול לביצוע עבודות בתאום עם נת״ע.

חלק מהתב״ר למימון עבודות העירייה, בסך של כ-90 מלש״ח, אושר כבר ע״י ועדת הכספים,

במסגרת ישיבות קודמות. תב״רים נוספים יובאו לאישור עם התקדמות הפרויקט.

 

 

 
0 נמנע
0 נגד
0 בעד
2
חסר
קשת שולה,גלעדי ארנון
אושר