דיון
שם ועדה: מועצת העיר 21 תל אביב יפו
תאריך ישיבה: 30.03.2020
נאום מהמקום
ישיבת מועצת העיר תל אביב יפו - 23
יוזם: אלקבץ רועי
קטגוריה: רשות כללי
תקציב לאישור: ש'ח
סוג דיון: נאום מהמקום

תקציר

מר רועי אלקבץ :

ערב טוב.

מצטרף לכל הברכות.

שתי הערות. האחת לגבי משברים בתקופות ארוכות. חלקנו היינו גם בתקופות ארוכות מאוד של מאבקים וגיוס. החכמה היא, ואני מניח שראש העיר, אנחנו סומכים עליו, והצוותים יתארגנו לתקופה ארוכה. ואני חושב שחלק מהסיפור הוא תכנון קדימה של הכוחות של האנשים. היבטים נפשיים כבדים מאוד, אבל גם התכנון ארוך טווח, אנחנו לא יודעים כמה זמן זה יקח, אנחנו צריכים להניח שזה כמה חודשים או לפחות חודשים ספורים, שהתפקיד של העירייה ושל אנשיה - זה לתכנן את העומסים בין האנשים.

אני רוצה לשבח מאוד את צוותי החינוך. אני רואה איך הילדים לומדים מרחוק, לדעתי זה פורץ דרך ופה תל-אביב, בהחלט נראה לי שהיא מובילה.

אני רוצה להתייחס לדבר האחרון והעיקרי מבחינתי, זה לסוגית התכנון ,לוועדת התכנון. מינהל ההנדסה עובד כמובן ואנחנו מתמקדים עכשיו ברישוי. המשק הישראלי מחכה שתל- אביב תוביל גם בזה. אני חושב והמלצתי לראש העיר ואני יודע שזה גם מדובר, שאנחנו עם מהנדס העיר המשובח שלנו, נכניס ככל האפשר את התכנון להילוך גבוה ונתכנן את היום שאחרי, כי הבנייה

והבינוי והתחדשות עירונית הם לפתחנו, ואני חושב שאנחנו צריכים לשמור על הגחלת גם עם כל ההגבלות. זהו. זה ממש חשוב שהדבר הזה יקבל משקל.

תודה.
0 נמנע
0 נגד
0 בעד
1
חסר
לוברט נפתלי
דוח ועדכון