דיון
שם ועדה: מועצת העיר 21 תל אביב יפו
תאריך ישיבה: 26.04.2020
נאום מהמקום
ישיבת מועצת העיר תל אביב יפו - 24
יוזם: ויצמן סיגל
קטגוריה: רשות כללי
תקציב לאישור: ש'ח
סוג דיון: נאום מהמקום

תקציר

גב׳ ויצמן:

ככה.

בצל משבר הקורונה המרחק של 100 מ׳, 500 מ׳, מקבלים משמעות אחרת בימים אלו. בעקבות המצב תושבים מחפשים מרחב להנות בו , עם קצת טבע ולא בצפיפות. לאור פינוי שדה דב תושבים, עדיין יש חסימה של גדרות, התפתחה תופעה חדשה של פריצת הגדרות ויצירת מעברים פירטיים מהשכונות לכיוון הים.

לכן אני מבקשת בכל לשון של בקשה, שוב, לקדם שבילים מסודרים לים, כחלופה לשלב ביניים, עד לביצוע שביל אופניים וטיילת.

החוסן הרגשי , הנפשי שאנשים יורדים לרחובות ויוצאים ושיש להם לאן לטייל ולאן ללכת ולא רואים גדרות, אני חושבת שבזמן הזה יש לדאוג קצת ולעשות את הנושא. ואני יודעת שהנושא מול רמ״י ולא תקוע אצלנו בעירייה, כי יש שיתוף פעולה מלא של הצוות בעיריית תל-אביב, ומאוד מאוד חשוב לקדם את הנושא.

דבר נוסף: כמחזיקת תיק הנוער חשוב לי לקדם את הפעילויות של תנועות הנוער, לחזור לשגרה לאט לאט בקבוצות קטנות. הנוער חייב את הפעילות הערכית והחינוכית הזאת בחברותא, ביחד. הנוער שלנו תרם כל כך הרבה בזמן משבר הקורונה, בכל הפעילויות ההתנדבותיות בקהילה, וחשוב לי מאוד לאט לאט לקדם את החזרה לשגרה, כמו שאנחנו חוזרים לבית הספר, גם לגרום לתנועות הנוער לחזור לשגרה.

אז תודה לכל הצוות שיעזור לי לקדם את הנושא מול הממשלה ומול ראש הממשלה וכל הצוותים. תודה רבה לכל העשייה בזמן קורונה, לכל הצוות.
0 נמנע
0 נגד
0 בעד
4
חסר
לוברט נפתלי,בנישו ויצמן יניב,בדראן אמיר,אקרמן אייל
דוח ועדכון