דיון
שם ועדה: מועצת העיר 21 תל אביב יפו
תאריך ישיבה: 30.03.2020
נאום מהמקום
ישיבת מועצת העיר תל אביב יפו - 23
יוזם: להבי מיטל
קטגוריה: רשות כללי
תקציב לאישור: ש'ח
סוג דיון: נאום מהמקום

תקציר

גב׳ להבי:

עכשיו אני שומעת אתכם. OK.

אז אני מצטרפת לדברים החמים שאמרה שלי לגבי הארגון של העירייה בימים האלה, גם של החינוך, גם של הרווחה ובכלל, גם של מינהל ההנדסה- בשבתי בוועדה המקומית אני רואה איך זה עובד. אני רוצה להעלות שני נושאים, שתי מצוקות, שאולי יכולים להפוך להזדמנויות.

הראשונה שבהם היא בשוק הכרמל. מאז היווסדו הוא לא נסגר מעולם, למעט שבת ויום כיפור.
אני יודעת שראש העיר בודק אפשרויות לרכש מהסוחרים לקראת החג. אני גם יודעת שמותר
לחנויות לפתוח- מי שעושה משלוחים. אבל אני רוצה לומר שבמהלך הקדנציות האחרונות אנחנו

השקענו הרבה בלקדם תב״ע, תכנית עיצוב, ניהלנו דיאלוג עם הסוחרים, הגענו להסכמות לגבי מתווה קנייני, אלי לוי יודע. הגענו גם להסכמות עם רשות המיסים, הגענו להסכמות עם הסוחרים. אני חושבת שיש לנו הזדמנות להריץ את העבודות האלה יותר מהר ולנסות להרוויח את שיקום שוק הכרמל, בימים האלה שהם ימי המשבר של הקורונה, לנצל אותם לעבודת תשתית- חברתית, כלכלית, מסחרית, תיירותית, אחת הכי חשובות בעיר.

זה נושא אחד.

הנושא השני זה מוניות השירות. 4, 5 המשיכו לעבוד, עבדו בפרופיל יותר נמוך, קיבלו קנס ממדינת ישראל של כמעט 100,000 שח׳ על אי עמידה בלוח זמנים, בימים האלה של קורונה, כשחלק מהנהגים לא רצו לצאת לעבודה. אני רואה בנהגי מוניות השירות ובשירות שותף אפשרי שלנו גם לנוכח הדברים , שאולי תהיה לנו מגבלה תקציבית ביחס ל״נעים בסופש", ואני מאוד הייתי רוצה למצוא דרך לתמוך בהם, ולו מורלית, בימים האלה שהם ימים קשים לכולנו.
0 נמנע
0 נגד
0 בעד
1
חסר
לוברט נפתלי
דוח ועדכון