דיון
שם ועדה: מועצת העיר 21 תל אביב יפו
תאריך ישיבה: 18.05.2020
נאום מהמקום
ישיבת מועצת העיר תל אביב יפו - 25
יוזם: ויצמן סיגל
קטגוריה: רשות כללי
תקציב לאישור: ש'ח
סוג דיון: נאום מהמקום

תקציר

גב׳ ויצמן:

ערב טוב לכולם.

אני רוצה להצטרף לדברים שגל שרעבי דיבר, על מנהל קהילה בשעת משבר הקורונה, על העשייה שלהם, העזרה בהתנדבות למען חלוקת מזון למען התושבים, וארגוני הנוער.

אני יכולה להגיד שבנושא ארגוני הנוער ותנועות הנוער עדיין הממשלה לא אישרה לנו לחזור לפעילות, ונוצר מצב שהבני נוער כרגע -אין תנועות ואין ארגוני נוער שפועלים בעיר, וגם לא המנ״שים, אני מקווה שבקרוב יאפשרו את החזרה שלהם לעשייה ואז נוכל לראות את הנוער פורח בכל התנועות.

אבל אני שמחה לשתף שיש בשורה חדשה לנוער בתל-אביב, שבזכות מינהל קהילה והמחלקה לנוער אנחנו משיקים היום פלטפורמה שנקראת כולנו כאן. זה פלטפורמה חדשה שהמטרה שלה לאגד במקום אחד את כל היצע הפעילויות החינמיות המוצעים לנוער בעיר. מה שצריך לעשות זה להיכנס, להתחבר, להעלות תכנים שמעניינים את הנוער , וגם בצורה פשוטה. אין חסמים, הגישה מהירה, פתרון חינמי לכל הבני נוער, ואני שמחה היום להשיק את זה.

בנוסף, בנוסף, כידוע, המצב הכלכלי היום הוא קשה עם כל העשייה בעיר. אני שמחה שרון חולדאי מנסה כל היום למצוא פתרונות איך לעזור לתושבים בתקופה הכלכלית הקשה. כידוע, שיש יותר ממיליון מובטלים וכרבע, ויש כרבע מהמועסקים ללא עבודה. ואנחנו משיקים בשבוע הבא אירוע וירטואלי-שזה מיזם חדשנות, מיזם "בונים ישראלי". שהמטרה שלו במיזם הזה- למצוא תעסוקה לחבר׳ה צעירים בתחום הבנייה. תכנית חדשנית,

גב׳ ויצמן:

אז שנייה, אני רק מסיימת את זה, בשתי מילים, כמה מילים וזהו.

אז אנחנו הולכים לגייס כח עבודה צעיר שנמצא ללא עשייה וללא תעסוקה כרגע, מובטלים, להכניס אותם לתחום ענף הבנייה, אבל תחום הבנייה הטכנולוגית, בשכר גבוה, מסלול שמאפשר להם להיות מנהלי עבודה ואפילו יזמים. והאירוע יתקיים ב-26 במאי בשעה 17.00 במעמד ראש העיר, אירוע וירטואלי, אני אשמח אם כולכם תצטרפו אלינו.
0 נמנע
0 נגד
0 בעד
2
חסר
קשת שולה,גלעדי ארנון
דוח ועדכון