דיון
שם ועדה: מועצת העיר 21 תל אביב יפו
תאריך ישיבה: 18.05.2020
נאום מהמקום
ישיבת מועצת העיר תל אביב יפו - 25
יוזם: לדיאנסקי ראובן
קטגוריה: רשות כללי
תקציב לאישור: ש'ח
סוג דיון: נאום מהמקום

תקציר

מר לדיאנסקי:

כן. ערב טוב לכולם.

אני רוצה להגיד לכם שכולנו די שותפים לדעה הזאת שהתמיכה בעסקים ובתרבות זה דבר שהוא אסטרטגי בעיני מבחינת, מבחינתנו כעיר וכעירייה. אני חושב שגם בהסתכלות כלכלית, ואני לא נכנס כרגע לכמה צריך לסייע ובאיזה אופן כלכלי, אבל גם בהסתכלות כלכלית אנחנו חייבים לאושש את הכלכלה ואת המשק התל-אביבי, ואין ספק שעסקים שיקבלו היום גם- יוכלו להחזיר בעתיד באמצעות עצם ההישארות שלהם, והמשך הקיום שלהם והארנונות שהם ישלמו, וכן הלאה.

התרבות זה הדבר אולי באמת הכי, אחד הדברים הכי מזוהים עם העיר שלנו, הם נמצאים היום בקשיים מאוד גדולים ואנחנו חייבים באמת לשים את התרבות, היצירה ואת האמנות במרכז המטרה או המטרות שלנו לסיוע לאותם מגזרים שצריכים לחזור.

ודבר אחרון, אם מישהו היה צריך איזושהי תזכורת שכדור הארץ מתחמם בצורה משמעותית אז קיבלנו את זה השבוע. שבוע ימים של טמפרטורות חריגות של כסדר גודל של 400 ביום בתל-אביב. לרשות לאיכות הסביבה וקיימות יש תכנית מאוד סדורה לגבי איך להתמודד עם משבר האקלים, אנחנו נציג אותה, אני מקווה בשבועות הקרובים. צריך לתמוך בה וצריך לשלב אותה בתכנית העבודה של 2021, זה סופר חשוב. יש דברים נוספים מעבר לקורונה.
0 נמנע
0 נגד
0 בעד
2
חסר
קשת שולה,גלעדי ארנון
דוח ועדכון