דיון
שם ועדה: מועצת העיר 21 תל אביב יפו
תאריך ישיבה: 22.06.2020
נאום מהמקום
ישיבת מועצת העיר תל אביב יפו - 26
יוזם: לדיאנסקי ראובן
קטגוריה: רשות כללי
תקציב לאישור: ש'ח
סוג דיון: נאום מהמקום

תקציר

מר לדיאנסקי:

טוב, אדוני היו"ר, ראש העיר.

אתמול פתחו עם המגבלות של משרד הבריאות את מוסדות התרבות, מגבלות קשות מאוד שמחייבות מספרים יחסית נמוכים של צופים באולמות. אנחנו חייבים לדעתי, כמה שיותר לצאת בקריאה ברורה לממשלה להוציא כספים ולסייע לעולם התרבות, לסייע לאנשי התרבות. הם

 

מפגינים בירושלים מזה מספר ימים ואת הקריאה הזאת אנחנו צריכים לקרוא בצורה חדה וברורה- להוציא כסף ולאפשר לאנשים האלה להתפרנס.

דבר שני: ראש העיר הזכיר את פתיחת חופי הרחצה. אני רוצה להזכיר לכולנו שלפני חודשיים וחצי, במועצה של מרץ, אנחנו העברנו פה חוק סנסציוני מבחינה סביבתית, של הוצאת החד פעמיים מחופי הים. אמנם אנחנו נגיע גם לשלב של הסברה וחינוך של הציבור, ואנחנו עדיין לא נותנים דוחות כי החוק לא נחתם על ידי שר הפנים עדיין, אבל כל אחד ואחת פה יכול להיות סוכן של העניין הזה, לדבר עם האנשים, לא להביא כלים חד פעמיים לחופי הים.

ודבר אחרון, ברכה גדולה לכולם ולמאות אלפי תושבי תל-אביב, שבסוף השבוע האחרון התחבורה הציבורית בסופי שבוע חזרה אלינו. הרבה מאוד אנשים חיכו לזה הרבה מאוד שנים, וטוב מאוד שזה חזר, וצריך לדבוק בזה כמה שיותר, על אף כל מיני קולות כאלה ואחרות שבאים לשים לנו חושך , ואנחנו נגרש אותם.

תודה רבה.
נתונים חסרים
דוח ועדכון