דיון
שם ועדה: מועצת העיר 21 תל אביב יפו
תאריך ישיבה: 20.07.2020
נאום מהמקום
ישיבת מועצת העיר תל אביב יפו - 28
יוזם: דביר שלי
קטגוריה: רשות כללי
תקציב לאישור: ש'ח
סוג דיון: נאום מהמקום

תקציר

גבי דביר:

תודה.

יש לי שני נושאים.

אנחנו באמת לא יודעים איך להתמודד עם הקורונה , ואני לא אפידמיולוגית ולא רופאה, אבל אני כן יודעת ששהייה במרחבים ציבוריים חיצוניים טובה יותר מאשר שהייה במקומות סגורים.

כבר לפני 4 חודשים בישיבת מועצה העליתי כאן בקשה שאנחנו בעצם נגדיל את מצאי המרחבים הציבוריים שהציבור יכול להשתמש בו, בטח עכשיו אם יסגרו את חוף הים. גני ילדים ציבוריים סגורים- ילדים לא יכולים לבוא לשחק במשחקים, ועל כן שוב פעם הבקשה הזאת נשארת, ואני חושבת שהיא גדולה ביתר שאת, להגדיל את מצאי המקומות הציבוריים.

אני הצעתי לסגור בימי שישי רחובות, זה עבודה שלא נעשתה ולא התקדמה, אני חושבת שאפשר עכשיו. אז זה היה בגלל שהמשטרה אוסרת התקהלויות, אבל עכשיו המצב השתנה, אז אני חושבת שאפשר איזושהי תכנית עירונית שיכולה לקחת את זה יותר ברצינות, כי הקורונה אתנו להישאר- ומרחבים ציבוריים חשובים.

זה נושא אחד.

נושא שני, בהתייחס למהומות שהיו אתמול ביפו והאלימות הגבוהה שהופעלה שם או הכוח המשטרתי שהופעל שם, אני חושבת שזה משהו שאנחנו כמועצה צריכים לשדר שאנחנו נגד היד המשטרתית שהופעלה שם, ואני אשמח שזה יהיה איזשהו מסר שיצא בצורה כזאת או אחרת למפכ"ל המשטרה ומפקד מחוז תל-אביב מטעם הנהלת העירייה.
0 נמנע
0 נגד
0 בעד
1
חסר
גלעדי ארנון
דוח ועדכון