דיון
שם ועדה: ועדת הנהלה 21
תאריך ישיבה: 26.01.2020
סקירת פעילות מחוז תל-אביב
ישיבת ועדת הנהלה תל אביב יפו - 9
יוזם: חולדאי רון
קטגוריה:
תקציב לאישור: ש'ח
סוג דיון: דווח ועדכון

תקציר

מר רון חולדאי- ראש העירייה:

ערב טוב.

יש לנו את מפקד מחוז תל-אביב במשטרת ישראל, ניצב דוד ביתן, והוא ייתן לנו סקירה על פעילותה של משטרת ישראל בתל-אביב יפו. אחרי זה, מי שירצה לשאול שאלות ולומר משהו, יגיד.

ניצב דוד ביתן:

(הצגת הדברים מלווה במצגת) צהרים טובים לכולם, מכובדי ראש העיר, מכובדי כולם. אנחנו שמחים להיות כאן זו השנה השנייה, לתת קצת תמונה על המתרחש.

מר רון חולדאי- ראש העירייה:

שנה שנייה שלך.

ניצב דוד ביתן:

שאנחנו מציגים את זה, בהרכב הזה.

נמצאים אתי כאן- מפקד מרחב ירקון דני לוי, ומפקד מרחב יפתח חיים בובליל, ובאמת ננסה לעשות את זה ממוקד ובקצרה, ואם יהיו לכם שאלות בשמחה נענה.

בתחילת הדברים אני אציג תמונה קצת יותר רחבה כדי לשתף אתכם בתמונה של כלל המחוז, ומשם נצלול קצת יותר פנימה, באופן נפרד לשני המרחבים שמרכיבים את העיר תל-אביב, ותראו את הנתונים בצורה מסודרת.

מה יש לנו?

ראשית, על מחוז תל-אביב ממש בכמה מילים.

הדגש המרכזי שאנחנו רוצים להזכיר, מה שאתם יודעים, אני לא מחדש לכם בעניין זה, אבל הוא בסיס בהנחות העבודה שלנו ובשיח של המאפיינים:

1.זו העובדה שיש כאן יוממות של 1/2 מיליון איש , בנוסף על התושבים.

הדבר השני, שיש מורכבות מיוחדת ואוכלוסיות ייחודיות שמצריכות טיפול ייחודי, ואני מניח שאתם כולכם מטפלים בזה, כל אחד בתחום העיסוק שלו ומרגישים את זה לפחות כמונו.

סדר הגודל של המחוז כפי שהוא מנוהל ב-4 מרחבים הוא 3,300 שוטרים ישירים, עוד 3,000 מתנדבים, ועוד כמה מאות של לוחמי מג"ב שלא כפופים אלינו ישירות אבל פועלים בגזרתנו. זה סדר הגודל, כשהמסה הקריטית נמצאת דווקא במרחבים שהם הצד האופרטיבי שלנו בשטח.

אנחנו גאים לספר שבשנה הזאת גם פתחנו תחנה חדשה במשטרת ישראל שקוראים לה תחנת בני-ברק, כדי לייצר מוטת שליטה נכונה. עד היום תחנת דן הייתה גם המרחב וגם התחנה, זה לא טוב מבחינה של פיקוח ובקרה, שליטה וכו', והקמנו תחנה כדי לנהל את זה בצורה מסודרת.
0 נמנע
0 נגד
0 בעד
3
חסר
אריאלי חן,ברנד פרנק ציפי,ספיר דורון
דוח ועדכון