דיון
שם ועדה: וועדה לאיכות הסביבה 21
תאריך ישיבה: 29.04.2019
פיזור סנסורים ברחבי העיר
ישיבת ועדת איכות הסביבה תל אביב - 1
יוזם: לדיאנסקי ראובן
קטגוריה: איכות הסביבה
תקציב לאישור: ש'ח
סוג דיון: דווח ועדכון

תקציר

מר איתן בן עמי:

נביא אותו, שיספר איך היה.

מחזור צמיגים - דיברנו.

פיזור סנסורים ברחבי העיר - זה דבר חדש שאנחנו נכנסים אליו. אנחנו צריכים הרבה מאד נתונים. אגב, חלק מהעצים למשל שהיא סיפרה עליהם, זה עצים שדיזנגוף סנטר הוא מרכז מסחרי מקיים, יש בו הרבה מאד עניינים של קיימות, ואחד מהם זה שתילת העצים, לאזן את פליטת גזי החממה של הסנטר, הם מגדלים עצים ושותלים אותם. זה כאילו איזון פחמני. הם עושים את זהו זה חלק ממה שהם עושים. יש שם גם עוד דברים יפים. יש שם מקום מחיה לעטלפים ויש שם למעלה כל מיני הדגמות. יש להם גם מקום לדבורים. משתלה שמספקת לכל הסביבה. לדעתי זה הדבר האחרון. הסנסורים זה הדבר הבא עם אגף המחשוב.

מה שראיתם פה זה חלק ממה שנקרא, ואני אתן לכם את זה לעיון, חלק ממסמך 55 הנקודות. 55 דברים מרכזיים שהרשות קידמה בשנת 2018. עכשיו אני עובר לחלק מהדברים שאנחנו נלך לעשות ב-2019.

קודם כל, הנושא של הטמעת מערכת תפעול מכף היד. אנחנו צריכים את זה לכל המערכות שלנו - גם הפיקוח על העסקים ועל חומרים מסוכנים וכל מיני דברים כאלה. התחלנו לעבוד עם אגף מחשוב, קיבלנו הרבה כסף מעיריית תל אביב על מנת לעשות את זה, כי אנחנו עובדים פה עם שיתוף תיוק וכאלה שהן בעייתיות ולא מאפשרות לנו לעקוב באמת אחרי מה קורה בעיר, ממפעלים מסוכנים, חומרים מסוכנים, רישוי עסקים, מטרדים.
0 נמנע
0 נגד
0 בעד
2
חסר
נורי- שקד מאיה,להבי מיטל
דוח ועדכון