דיון
שם ועדה: ועדת הנהלה 21
תאריך ישיבה: 25.05.2020
קרן תל-אביב לפיתוח - הצגת פעילות וקרן הסיוע:
ישיבת ועדת הנהלה תל אביב יפו - 11
יוזם: חולדאי רון
קטגוריה: שירותים חברתיים
תקציב לאישור: ש'ח
סוג דיון: דווח ועדכון

תקציר

מר רון חולדאי- ראש העירייה:

עכשיו אנחנו מבקשים מהילה אורן להציג את קרן תל-אביב לפיתוח- הצגת פעילות בקרן הסיוע.

בבקשה הילה.

גבי אורן:

)הצגת הדברים מלווה במצגת( תודה ראש העיר.

ליאור מאיר איתי.

אנחנו ניקח את ה-15-20 דקות הקרובות לספר על קרן תל-אביב, ומכיוון שיש הרבה חברי מועצה של העשור האחרון, שפחות מכירים את קרן תל-אביב, שכמו שאתם רואים, קיימת מאז 1977. קרן תל-אביב הוקמה בשנת 1977 כשהמצב של העיר היה אחר, כשהמצב של המדינה היה אחר, כשכל התהליכים היו אחרים.

אתם מכירים אותה דרך פרויקטים שאתם פוגשים לאורך הדרך. זה יכול להיות מרכז סוזן דלל, שמאוד ברור לכם שהוא קיים שם, אבל הוא שינה את פני השכונה. ואגב, התרומה המסורתית התחילה לפני 25 שנה ועכשיו שיפצנו שם מקום נוסף.

אתם מכירים את גן צ'רלס קלור כפארק הארוויזיון, אבל קרן קלור היא קרן שתומכת בעיר בהרבה פרויקטים, בגנים, בתהליכים ודברים נוספים.

אתם מכירים את הסינמטק של תל-אביב, את המרכז לקולנוע ישראלי שהוקם בסוף שנות ה-80 על ידי מארק ריץ'.

זאת אומרת, אתם מכירים כל מיני פרויקטים בשמות ובתהליכים. את מרכז דניאל לחתירה שהוקם על ידי משפחת שטרייך. חשבו שהמקום יהיה פיל לבן , לא האמינו שהוא יהיה כל כך פעיל, דברים שאומרים קצת היום גם על הוולדרום שגם הוא מתחיל להיות פעיל.

הקונסבטוריון שהוקם על ידי משפחת אריסון, כשלין אריסון הקים גם את השלוחה של הקרן בניו- יורק.

יש לקרן תל-אביב 4 משרדים , אפשר לקרוא לזה, משרדים על הנייר מה שנקרא, שעוזרים לנו בתהליך גיוס הכסף מבחינת מיסוי, בניו יורק, בטורונטו, בפרנקפורט ובלונדון, ותד אריסון הקים את זה בניו-יורק.

אתם מכירים את חמד"ע כמובן, ששוורץ רייזמן תמך כאן בתרומה משמעותית לפעילות, ואנחנו בונים עכשיו את הקומה שמעל. אני מקווה שהמנהלת החדשה שתכנס השנה, בעידודה של שירלי, תקים גם
0 נמנע
0 נגד
0 בעד
3
חסר
גלעדי ארנון,אלקבץ רועי,אבו שחאדה עבד
דוח ועדכון